O oportunitate neaşteptată

articol
Fenomenul Good Life Performers
3 martie 2015
articol5
Programul „Good Life Performers” 2015
21 martie 2015
Show all

O oportunitate neaşteptată

articol3

Totul a început cu fondarea Asociaţiei Good Life Performers în luna octombrie a anului 2014. Aşa s-a născut ideea programului GOOD LIFE PERFORMERS – „Pentru tineri. Pentru o comunitate puternică.”

Fiind proaspăt ieşiţi de pe băncile liceului şi cunoscând problemele cu care se confruntă tinerii din ziua de azi, am venit în întâmpinarea lor, ajutându-i să crească personal şi profesional.
Pentru că acest proiect nu se putea realiza fără un sprijin financiar, am decis să aplicăm la Bursa Talentelor, un program marca Fundaţia Comunitară Oradea. Aşa că, fără a mai sta pe gânduri am completat formularul de aplicare, am calculat bugetul şi l-am trimis spre evaluare celor de la FCO. Înainte de a face toate aceste demersuri, formularul prevedea însă existenţa unui donator-ambasador care să sprijine acest proiect cu suma de 1.000 lei. Am întrebat în stângă, am căutat în dreapta, dar, la început, ne-am lovit doar de eschivări şi refuzuri. Când credeam că nu vom găsi pe nimeni care să ne susţină, am trimis un e-mail celor de la Oradea Shopping City, iar aceştia au acceptat cu entuziasm să devină donatorii noştri ambasadori şi să sprijine acest proiect cu mai mult decât prevedea formularul.
Fundaţia Comunitară Oradea: „Felicitări!”
După mai multe zile de aşteptare şi de întrebări de genul: „Oare vom fi selectaţi?”, „Oare le-a plăcut proiectul nostru?”, am primit următorul e-mail: „Felicitări!
În urma interviurilor și a evaluării proiectelor de către juriul Bursa Talentelor, vă anunțăm că proiectul Good Life Performers a fost selectat pentru a obține finanțare.”
Mândrii de proiectul nostru, cu o energie debordantă, dar conştienţi de responsabiliatea care avea să vină, am început să ne pregătim pentru a doua etapă a selecţiei, şi anume Gala Responsabilităţii Sociale, care a avut loc la Ramada în data de 11 decembrie 2014.

articol2

Au fost depuse în total 18 proiecte din tot judeţul Bihor din care au fost selectate doar 6. Cele 6 echipe şi-au prezentat proiectul în faţa mai multor companii şi instituţii din Bihor, fiecare încercând să primească finanţarea dorită. Regulamentul concursului „Bursa Talentelor” demarat de FCO prevedea finanţarea fiecărui proiect cu suma de 4.500 lei, dar datorită generozităţii donatorilor prezenţi, care au supralicitat proiectele prezentate, fiecare a primit mai mulţi bani pentru demararea activităţilor propuse.

Proiectele alese au fost din cele mai variate:
1 „Elevul promovat” cu Patricia Munteanu şi prof. Călin Serac, care şi-au propus creşterea promovabilităţii la bacalaureat la matematică prin crearea unui caiet complex şi complet cu exerciţii.
2 „Poezii pentru toţi” cu Cezara Pop, care îşi doreşte să aducă poveştile şi poeziile mai aproape de copiii nevăzători.
3 „Fii parte la diversitate” cu Ioana Gligor, a cărui dorinţă este de a creşte gradul de toleranţă în comunitate şi implicarea tinerilor în activităţi de promovare a diversităţii.
4 „Teatrul vine la tine” cu Tudor Buzle, care îşi propune să ducă cultura teatrală în zone defavorizate cultural din judeţ.
5 „Redescoperă Bihorul” cu Răzvan Modog şi Alexandru Ion care îşi propun realizarea unui portal web care să descrie şi să promoveze potenţialul fiecărei localităţi din judeţul Bihor.
6 şi al nostru, „Good Life Performers”

articol3

Programul „Good Life Performers” a intrat al cincilea în gala de prezentare şi, cu emoţii şi entuziasm, am dus la bun sfârşit detalierea etapelor proiectului.

articol4

După 5-6 minute în care privirea publicului era aţintită spre noi, a venit şi momentul în care urma să aflăm ce finanţare a primit programul nostru. Suspans şi linişte, până când din spatele sălii, reprezentanţii companiei Celestica au anunţat că vor susţine programul cu suma de 14.647 lei. De asemenea, au aderat ideii noastre şi AJOFM Bihor, Phenalex, PGS, Point Event, Viva Pharm, Partizan Security, 21 Vision, precum şi domnul Vari Cristian şi doamna Pecherle Nicoleta, atât cu resurse financiare, cât şi servicii.
Astfel, programul nostru a strâns un total de 17.605 lei din care 10% a revenit Fundaţiei Comunitare Oradea pentru cheltuielile organizatorice, iar bugetul programului a totalizat o sumă de 15.844 lei.
Le mulţumim reprezentanţilor mall-ului Oradea Shopping City care au crezut în noi de la început, precum şi celor care au aderat ideii noastre la Gala CSR.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *